avatar Ten blog rowerowy prowadzi michu05 z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 9648.82 kilometrów w tym 652.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 8.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michu05.bikestats.pl

Sierpień, 2010

Wycieczka do schronów D.A.G. Fabrik Bromberg

Czwartek, 12 sierpnia 2010 · dodano: 15.08.2010 | Komentarze 0

Celem wycieczki było zobaczenie schronów przeciwlotniczych D.A.G. Fabrik Bromberg znajdujących się niedaleko obwodnicy bydgoskiej. Trasa była urozmaicona - równa droga asfaltowa i dość trudny teren w sam raz dla górali (zjazdy i podjazdy). Niekiedy trzeba było zsiąść z roweru i prowadzić, bo podjazdy okazywały się zbyt strome, albo w lesie ;), gdzie przedzieraliśmy się przez chaszcze. Sforsowaliśmy również tory kolejowe. W drodze powrotnej mogliśmy wracać tą samą trasą, ale wybraliśmy łatwiejszą i dłuższą. Przewodnik pomylił trasę i przy okazji podjechaliśmy do Prądocina nad jezioro. Tam był dłuższy odpoczynek. Nic się nie stało. Przejazd był dłuższy, co mnie cieszyło. W drodze powrotnej zachwycałem się wspaniałymi widokami.

Jeżdżenie w grupie (pozostali uczestnicy to masowicze) jest o wiele przyjemniejsze niż solo.

Kilometry i czas mogą nie być dokładne. Odtwarzam je z pamięci, bo licznik wyzerował przebieg dzienny (spisuje tą relacje po kilku dniach).

jazda po mieście

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 11.08.2010 | Komentarze 0

Miałem długą przerwę w jeżdżeniu. Przez ostatni tydzień padał deszcz, a później dopadł mnie rowerowy leń. Dzisiaj nadrabiałem szalejąc po ulicach i chodnikach Bydgoszczy. Szukałem prezentu dla koleżanki. Zabawa była przednia :).