avatar Ten blog rowerowy prowadzi michu05 z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 9648.82 kilometrów w tym 652.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 8.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michu05.bikestats.pl

Kwiecień, 2011

Drobne przjejazdy + 88 BMK

Piątek, 29 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 0

Do południa pojechałem coś załatwić, ale nie załatwiłem i w poniedziałek znowu się tam kopsnę oraz kupiłem dwie nowe kendy szosówki (700x23) do ostrego. Jak będę pamiętał to pstryknę fotkę roweru po modernizacji.

Do przejazdu 88 BMK dołączyłem pod koniec, ze swojego osiedla, bo nie zdążyłbym na start. Zmieniałem opony i później rozmontowywałem sprzęt, który to znalazłem na osiedlowym śmietniku ;). Nie wiem jeszcze czy się wszystko z tego przyda, ale zawsze jakieś części będę miał (stery, mostek, widelec na 1", błotniki są użyteczne, nie wiem jak rama).
Masa, jak dla mnie była ok. Organizatorzy doliczyli się 270 uczestników. To duży sukces dla Bydzi. Na końcu było losowanie nagród w loterii. Zakupiłem sobie szprychówkę (na tylnim kole robi się już od nich ciasno) i posiedziałem przy ognichu. Nie czekałem do końca, bo zrobiło się zimno, a ja byłem w krótkim rękawku. Z mety do chaty mam blizitko, ale ostro grzałem i było dość zimno. Planowałem później jeszcze powrót na rower po założeniu czegoś cieplejszego, ale zrezygnowałem bo byłem zmęczony.

Krótka wycieczka wokół Myśla - jak wcześniej

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 24.04.2011 | Komentarze 0

Dokładnie ta sama trasa. No prawie, ale nie będę się bawił w te kilkanaście-set metrów więcej. Okoliczne ścieżki w pobliżu kładki w Rynkowie do obadania MTB-kiem, bo nie chce się męczyć tam ostrzakiem.

Krótki przejaździk wokół Myślęcinka

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 0

Tempo dość ostre na poczatku, ale jak zaczęło zawiewać w twarz to sobie dałem spokój z forsowaniem się. Górkę na ul. Hipicznej pokonałem dość sprawnie. Coraz lepiej mi to idzie. Podjazd nie jest stromy ale dość długi. Sama końcówka jest męcząca, bo kąt wzniesienia się zwiększa. Na ostrym wiadomo, nie można sobie pomóc przełożeniem ;). Przez całą drogę starałem się "kręcić na okrągło", bo pomimo posiadania nosków (niezbędnych przy ostrym; są też inne "systemy" - spd, strapsy) nie ciągnę nogi, a wyłącznie naciskam na pedał. Wieloletnie przyzywczjenia biorą górę i nowości wydają się dziwne.

Następnie jazda do Podkowy, przeprawa (przeprowadzenie roweru) przez kładkę w Rynkowie, zjazd Rekreacyjną i powrót do domu tą samą trasą. Szkoda ją opisywać ;).

Pogoda super. Niedługo muszę pomyśleć o jakimś ciuchu rowerowym - zacznę chyba od krótkiej koszulki kolarskiej bo bawełna niewyrabia.

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 0

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 0

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 0

Poniedziałek, 18 kwietnia 2011 · dodano: 18.04.2011 | Komentarze 0

Dwie wycieczki (14+4 km). Różne sprawunki. Pogoda super :D.

Wyjazd do Torunia na Elegancką Masę Krytyczną

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 0

Pierwszy raz pojechałem na rowerze do Torunia. Wiedziałem, że będzie ciężko, ale w końcu zaszalałem ;). Zbiórka była zaplanowana na 13 z mostu fordońskiego. Pojechaliśmy w 4 osoby (z naszego miasta łącznie było 7 osób w Toruniu- ale pozostali pojechali na własną rękę, o innej godzinie). Do Torunia mieliśmy dotrzeć na 15, bo wtedy rozpoczynała się Elegancka Masa Krytyczna. Trasę pokonaliśmy w godzinę. Wpadliśmy później do siedziby stowarzyszenia masy krytycznej w Toruniu. Jeden z kolegów przebrał się w eleganckie ciucszki. Ja nie miałem nic na tą okazję przygotowanego. Długość trasy EMK podałem na oko - wydaje mi się, że mogłobyć tyle (ewentualnie zrewiduje ilość po uzyskaniu dokładniejszych informacji). Po imprezie wpadliśmy jeszcze pod parasolki pogadać z organizatorami, a później jeszcze zahaczyliśmy ich siedzibę. Nasza ekipa się rozjechała i ostatecznie wracaliśmy w 3. Z Torunia wyjechaliśmy o 20, a na moście w Bydgoszczy byliśmy po 1:30 godzinie. Powrót z Fordonu do domu był dla mnie ciężki, przez zmęczenie i bolące "4 litery". Na Kamiennej w okolicach przejazdu na Inwalidów zsiadłem z roweru i przeszedłem kawałek. Zmusiłem się do ostatniego wysiłku i doczłapałem się na kołach do domu.

Nie wiem czy jutro się gdzieś ruszę, a umówiłem się ze znajomymi na wycieczkę. Jest też przejazd organizowany przez Rowerową Brzozę, ale chyba nie skorzystam z zaproszenia ;).

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 0

Na 11 pojechałem odebrać sprzęt do skelpu komputerowego. Chwilka odpoczynku, bo na 13 umówiłem się z kolegami na wujazd do Torunia.