avatar Ten blog rowerowy prowadzi michu05 z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 9648.82 kilometrów w tym 652.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 8.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy michu05.bikestats.pl

Styczeń, 2011

• Temperatura -5.0°C

Nieudane bajkowanie

Sobota, 29 stycznia 2011 · dodano: 29.01.2011 | Komentarze 0

Miało być dzisiaj nieformalne "rowerowanie" w gronie masowiczów, ale nie wypaliło. Oprócz mnie przyjechał tylko pomysłodawca. Rozjechaliśmy się bardzo szybko. Krótko, ale chociaż się dzisiaj tyłek rowerem ruszyło :). Zawsze coś.

Kategoria Miasto

85 Bydgoska Masa Krytyczna

Piątek, 28 stycznia 2011 · dodano: 28.01.2011 | Komentarze 0

Masa udana. Zresztą jak każda. Ja tam dużych wymagań nie mam. Ważne, żeby kilometry leciały ;).

W tym dniu wypadło 7 lat jak masa istnieje. Aura nie sprzyjała rowerowym wojażą, bo chociaż było sucho to mrozik doskwierał. Nie wiem jaka była dokładnie temperatura (od -4 do -1), ale w trakcie jazdy odczuwało się więcej.

Na masę zawitało 11 rowerzystów, ale do końca dojechało bodaj 8.

Niedziela, 23 stycznia 2011 · dodano: 23.01.2011 | Komentarze 0

Od Myślęcinka jazda oblodzoną drogą (asfalt, las - praktycznie bez znaczenia przez lód ;) ) do Maksymilianowa, później na Niemcz, z powrotem do Myślęcinka i do domu. Przed wyjazdem wróciłem się do domu po dodatkową bluzę.

Niedziela, 16 stycznia 2011 · dodano: 16.01.2011 | Komentarze 0

Niedzielne kręcenie w doborowym towarzystwie :).

jazda po mieście

Piątek, 14 stycznia 2011 · dodano: 14.01.2011 | Komentarze 0

Jazda na zakupy. Przywiozłem kask rowerowy (wstyd... już dawno powinienem kupić), siodełko do drugiego roweru, błotniki do mtb (teraz to można przecinać kałuże na pełnym speedzie), łańcuch do ostrego.
Tym samym brakuje mi już tylko piasty OK i można będzie składać :). Planuje jeździć na ostrym w spdach, więc jeszcze trochę potrwa zanim kupię, przyswoję spdy i ostre. Jeśli ostre się nie sprawdzi to założę wolnobieg i też będzie dobrze.

Kategoria Miasto

Niedziela, 9 stycznia 2011 · dodano: 09.01.2011 | Komentarze 0

Z okazji 19 finału WOŚP na stoku w Myślęcinku miała odbyć się dzisiaj impreza, na której uczestnicy BMK rywalizowaliby z narciarzami. Z powodu niezimowej pogody nie wypaliło.

Pewnie bym się nie wybrał na rower, ale rzuciłem wczoraj pomysł aby pomimo braku imprezy pojeździć. Dzisiaj późno włączyłem kompa i jeszcze trochę, a bym się nie załapał na wycieczkę.

Ilość kilometrów dla mnie była wystarczająca, bo ostatnio zaniedbywałem swoje rowerowanie.

Byliśmy w Myślęcinku. Wszystkie trakty były tam oblodzone. Sam wyglebiłem się na lodzie, ale na szczęście niegroźnie. Inni też zaliczyli glebę (było nas 6). Jeździliśmy także po mieście. Tylko asfalt nadawał się tak naprawdę do jazdy (ten z kolei pełen wody i po przyjeździe dupa mokra:P). W śniegu rower się zapada, chodniki nieodśnieżone/oblodzone, ścieżki rowerowe również. Służby miejskie dają ciała, żeby nie powiedzieć inaczej;). Rajd zakończyliśmy na Starym Rynku, gdzie zorganizowano imprezę WOŚP.

Oby za tydzień było mniej zimowo. Jeśli zniknie lód i wyschnie to będzie fajnie :).